مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 07:052023-11-23دانش

میز دانشجو| سوالات متداول دانشجویان درباره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری


میز دانشجو در این قسمت به تشریح جزییات جشنواره دانشجوی نمونه کشوری می پردازد.

-  گروه دانشگاه خبرگزاری فارس _ آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه سال 1402 که از سوی سازمان امور دانشجویان تهیه و تنظیم شده است، توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ شد.

دانشجوی نمونه فردی است که ویژگی های علمی، فرهنگی و اجتماعی براساس شاخص های تعریف شده در این آیین نامه را دارد و توانایی ایجاد تغییر در محیط و تاثیرگذاری بر دیگران، او را از سایر دانشجویان متمایز می کند، دانشجوی نمونه در این جشنواره در سطح کشوری انتخاب و معرفی می شود.

دانشجویانی که بالاترین امتیاز را در گروه تخصصی و مقطع تحصیلی با رعایت حداقل امتیازهای مندرج در شیوه نامه اجرایی کسب کرده اند جزو دانشجوی نمونه کشوری قرار می گیرند.

* جزییات آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه براین اساس، حداقل سنوات شرکت کنندگان در جشنواره دانشجوی نمونه کشوری در مقاطع مختلف در دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته 4 نیمسال، کارشناسی پیوسته 8 نیمسال، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته 4 نیمسال، کارشناسی ارشد پیوسته 12 نیمسال، دکتری حرفه ای: پزشکی 14 نیمسال، دندانپزشکی و داروسازی 12 نیمسال و دامپزشکی 12 نیمسال، دکتری پیوسته 12نیم سال، دکتری تخصصی 8 نیمسال، دکتری تخصصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| سوالات متداول دانشجویان درباره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری

میز دانشجو| سوالات متداول دانشجویان درباره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری